Co warto zapamiętać z serialu Na Noże?


https://i2.wp.com/bi.gazeta.pl/im/3a/d3/13/z20787514IE,Na-Noze.jpgPrzez ostatnie kilka lat obejrzałam prawie wszystkie serialowe produkcje TVN. Zaciekawiona opisem, zainteresowana obsadą zaczęłam oglądać „Na Noże”.

Sięgnęłam po tę produkcję dokładnie w dniu jej premiery na TVN. Wciągnęłam się. Początkowo oglądałam to z automatu, zakochana w muzyce itd. Przy drugim podejściu udało mi się jednak wyciągnąć to, co najlepsze z tej produkcji.

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Muzyka! Muzyka! Muzyka!
    • Zespół Breakout. Dla wielu staroć, dla koneserów i ludzi doceniających muzykę z duszą – cudo! Ówczesny blues to jest nasze, można by powiedzieć, trochę zapomniane muzyczne dziedzictwo. Cieszę się, że mogłam poznać ich piosenki.
    • Krzysztof Zalewski wykonujący tytułową piosenkę!
  • Motywacja i siła do działania. Serial daje mi siłę i nie pozwala wątpić we własne marzenia. Uczy wiary we własne możliwości, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku wobec pracy, jaką trzeba włożyć, aby odnieść sukces w wielkim mieście.

„Sukces to jest ciężka praca, a nie jedna dobra recenzja.” – ojciec Jacka

  • Liczy się prostota! – Dobrze przygotowany sos pieczeniowy jest najlepszy! – Czasami po prostu nie warto za dużo kombinować, bo można uzyskać skutek odmienny od zamierzonego.
  • Obsada – zarzutów brak – zgodnie z trendami jesieni 2016.
    • Wojciech Zieliński (polski Alex O’Loughlin) + Piotr Głowacki * Dominika Kluźniak to powinna być gwarancja sukcesu.
    • Witold Dębicki – najlepszy dziadek pod słońcem

Patryk Nowak. Polonia Warszawa. Specjalizacja: katastrofy duże i małe. Będzie dobrze!

Kim jest Jacek?

Buntownik z wyboru. Odrzucony przez ojca. Posiadający wyjątkowe wyczucie smaku. Pasjonat i rzemieślnik. Kocha to, co robi. Dla swojej pasji jest w stanie poświęcić bardzo wiele.

Człowiek wątpliwości. Zagubiony we własnych emocjach. Momentami łapie zbyt wiele srok za jeden ogon, a przy tym babiarz i uwodziciel- ale z tego chyba się wyrasta?

W sumie to Jacek doskonale oddaje charakter wielu współczesnych X-ów. Kasa, kasą, ale liczy się to, że robi się to, co się kocha. A ponad to, robi się to z przyjaciółmi, gdyż oddana ekipa to podstawa egzystencji.

Przyjaźń i szacunek są bardzo ważne. Do tego należy dodać nie mniej istotne wartości rodzinne. Tym samym otrzymujemy przepis na spełnione życie ze smakiem. Inaczej wszystko wokół jest takie same, mdłe, szare i bez perspektyw.

Najważniejsze to znaleźć w sobie siłę, motywacje do poszukiwania zagubionych elementów układanki.

Ps. Bardzo często okazuje się, że rozwiązanie jest bardzo blisko.

Najważniejsze rady i pytania Dziadka Antoniego

„Dla niektórych dobre jedzenie to gorący romans.”

„Ileż można dorastać, do cholery?

„Nie spieprz tego.”

„Nie mędrkuj, tylko pracuj.”

Z innej beczki.

Wielka szkoda, ze serial nie doczekał się drugiego sezonu, ale coż … Wszystkie odcinki serialu znajdziecie pod tym linkiem, o tu :)

9 Comments Add yours

  1. Piotr Szostak pisze:

    Jakoś nie mogę przekonać się do seriali z TVN. Chociaż to może zwykłe uprzedzenie lub tematyka nie moja :) Pozdrawiam.

    Lubię to

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Ja je oglądam w poszukiwaniu muzyki i tekstów życiowo – motywacyjnych :)

      Lubię to

  2. Globfoterka pisze:

    Zalewski to nieodkryta jeszcze przez wielu perełka polskiej sceny muzycznej. Dobra muzyka!

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Dziękuję, zawsze staram się wybierać perełki w swoich klasach gatunkowych :)

      Lubię to

  3. Marta pisze:

    Muzyka rzeczywiście super, ale mnie jakoś ten serial nie porwał ;)

    Lubię to

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Ja dopiero zrozumiałam jego przesłanie, jak obejrzałam go na spokojnie. Z resztą, poza muzyką to ten serial nie jest wielce wybitny. Jak każda produkcja, ma swoje wady i zalety. :)

      Lubię to

  4. Martyna pisze:

    Lubiłam tę film właśnie za muzykę ;]

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Jest niesamowita!

      Lubię to

  5. Justyna pisze:

    Bardzo ciekawy i zachęcający wpis! :)

    Lubię to

Skomentuj

