Balansujące Seriale #6 (Sleepy Hollow)


https://i2.wp.com/cdn1us.denofgeek.com/sites/denofgeekus/files/styles/article_width/public/2017/01/sleepy-hollow-season-4.jpg

Po raz pierwszy o tym serialu pisałam na blogu w drugiej połowie 2014 roku. Wtedy to porównywałam serial i film o tym samym tytule. Wówczas ten serial startował. Był  nowością na rynku.

Kiedy w 2013 roku zaczynałam poznawać świat Icaboda   byłam zaintrygowana wątkami historycznymi. Z sezonu na sezon było jednak coraz słabiej. Potem zmieniła się część ekipy producenckiej oraz obsada.

Sama nie wiem do końca dlaczego, ale nadal oglądam ten serial. Przyzwyczajenie?

Możliwe, że tak.

Dlaczego jeszcze tak?

  • silne postacie kobiece:
    • Lyndie Greenwood- po odejściu Nicole Beharie serial nabrał zupełnie innego wymiaru, a cały ciężar postaci Abigail został rozłożony na pozostałe postacie, w tym Jenny Mills. To właśnie siostra pani szeryf, później też agentki FBI, była mi bliższa. Przypuszczam, że to dlatego, iż musiała się ona w jakiś sposób wyzwolić z ciążącego na niej piętna i nauczyć się żyć na nowo w zgoła odmiennej rzeczywistości, aniżeli ta, w której dorastała.
    • Janina Gavankar –  nowa postać w serialu. Samotna matka i agentka FBI, której 10-letnia córka okazała się być kolejnym świadkiem.
      • P.s.Sama aktorka także ma wpływ na to, że jeszcze oglądam ten serial. Doskonale pamiętam ją z czasów Tajemnic Laury. Jestem ciekawa, jak będzie teraz.
  • przyjaźń,
  • wsparcie,
  • nowy wymiar znaczenia słowa rodzina,
  • Ichabod „uczący się” bycia rodzicem – HIT SEZONU !

Kogo tu grał i warto o nim pamiętać.

  • John Noble – w tym miejscu nie jest, aż tak istotne, że grał on antagonistę. Robił to bardzo dobrze. Jego doświadczenie oraz charakterystyczny głos sprawiają, że jest przekonujący w swoich rolach.
    • Ps. Podczas oglądania serialu odnalazłam informację, że zagrał on także w 13 odcinkach Elementary, więc chyba w końcu nadszedł czas, żeby nadrobić zaległości.
  • Orlando Jones –  przykuł moją uwagę grając Kapitana Franka Irvinga
  • Katia Winter – zanim zagrała Katarinę pojawiła się w siódmym sezonie Dextera i przypuszczam, że dlatego bardzo moja podświadomość ją zapamiętała.

Co dalej z serialem?

Pożyjemy zobaczymy. Wyobraźnia jego twórców raczej nie ma granic i choć już pod poprzednim wpisem była mała dyskusja na temat tego serialu. Nie ukrywam, że czasami oglądam tylko wybrane fragmenty, włączam serial z automatu lub robię mini-maratony.

Poza tym, przeniesienie serialu z jesiennej ramówki do zimowej może być też traktowane, jako próba ratowania trupa.

Mam też świadomość, że ten sezon może być ostatnim lub przedostatnim. Liczę tylko, że zakończą serial z taką samą klasą, jak miało to miejsce w przypadku Kronik Wampirzych.

5 myśli na temat “Balansujące Seriale #6 (Sleepy Hollow)

Skomentuj

