Kolejny rok za mną, czyli podsumowanie 2016.


7-o-c-t-o-b-e-r-2-0-1-41Kolejny rok dobiega końca, tak więc nadszedł czas na podsumowanie 2016 roku.

Blogowanie na zakręcie.

Miniony rok był dla mnie dość skomplikowany. Możecie mi wierzyć lub nie, ale nie było mi łatwo tworzyć. W kilka miesięcy pewne elementy mojego życia zmieniły się o niemalże 200º, a najtrudniejsze jeszcze przede mną.

Cała ta huśtawka znacząco wpłynęła na nieregularność moich wpisów. Tak jak w ubiegłym roku starałam się publikować 3-4 wpisów miesięcznie, tak w 2016 roku, jeśli choć jeden wpis pojawił się na stronie, to można było mówić o sukcesie. – Czas to zmienić!

W 2017 roku chciałabym pisać więcej, regularniej, na zapas. Mam aktualnie wiele szkiców, które utknęły na etapie 60%. Dlaczego? – myślę, że znam odpowiedź na swoje pytanie i jestem przekonana, że uda mi się powrócić na dobre tory.

Zmiany są powolne, ale są. Troszkę lepiej i jaśniej piszę. Jest więcej komentarzy. Otrzymuję też sygnały, że jest tu jakaś magia, ale co dalej? Jak to obronić?

Tematycznie historia będzie raczej zataczać koło. Należę do tych, którzy lubią powracać, udoskonalać poszerzać posiadaną już wiedzę, włącznie z aktualizacją pewnych poruszanych wcześniej tematów. Chcę wrócić do podstaw jednocześnie pisząc o tym, co widzę.

Powyższe słowa pojawiły się na blogu pod koniec 2015 roku. Od tamtego czasu staram się kontynuować pewne rozpoczęte wątki. Jedne rozwinęłam, inne wprowadziłam w stan hibernacji. Jedno jest pewne: Będą cytaty motywacyjne, seriale, muzyka oraz moc koloru ! Będzie dalsza edukacja oraz poszukiwanie stabilizacji, a może i niespodzianka, którą obiecałam sobie dwa lata temu.

cropped-which-wolf-wins_2.png

Które wpisy z 2016r. warto poznać?

W 2017 roku życzę WAM:

Zdrowia, motywacji do działania, wytrwałości w podejmowanych działaniach.

Aby udało się wszystko to, co sobie zaplanujecie, a wszelkie zmiany życiowe przebiegały w miarę łagodnie.

Miejcie wpływ na swoje życie !!!

 

Skomentuj

