Druga Szansa – sezon 2.


https://i2.wp.com/i.iplsc.com/druga-szansa/0005UG17BM6XAM8D-C122-F4.jpg

To nie jest pierwszy raz jak piszę o serialach TVN. Dziś kontynuuję rozpoczęty w ubiegłym roku temat.

Co się zmieniło?

  • idea: Nie jest to już opowieść o odzyskiwaniu gruntu pod nogami po stracie pracy.
    • Wcześniej kulisy funkcjonowania były na drugim planie, ważne, ale nie najistotniejsze. Teraz wątki związane działalnością stacji telewizyjnej oraz produkcją „Szansy” wychodzą na pierwszy plan.
  • muzyka: Jest trochę mniej Bovskiej, albo po prostu ja już jej aż tyle nie słyszę…

Po obejrzeniu pierwszego sezonu serialu byłam zachwycona. Aktualnie mam mieszane uczucia. Generalnie jest ok, jednak sposób rozgrywania wielu wątków i trochę drętwe dialogi nie przemawiają tak do mnie jak to było wcześniej.

„To dopiero pierwszy odcinek. Zobaczymy, co będzie po trzecim (…) Trzeci wszystko zweryfikuje. Do widzenia.” – Adam Svenson

Nowe postacie i przemiany sezonu.

  • Adam Svenson
    • Po pierwszych odcinkach nie byłam pewna, czy go polubię. Teraz jestem przekonana, że jest to postać warta obserwacji. To skrzyżowanie romantyka z zawodowcem. Wie, czego chce i do tego dąży. Ten wątek z helikopterem, zachowanie i wyrozumiałość przy kolacji. Czy to gra czy prawdziwa emocja? – przekonamy się. (Ps. Im bliżej finału, tym więcej niespodzianek…)
  • Lidka 2.0
    • W sezonie 1:
      • z pozoru matka samotnie wychowująca dzieci, gotuje, sprząta, pomaga w lekcjach, przygotowuje do życia, wierzy w męża i jego uczciwość, przywiązana do domowego ogniska,

    • Teraz:
      • Kobieta świadoma, znająca swoją wartość, walcząca o swoją pozycję w „małżeństwie”, pragnąca lepszego życia dla siebie i swoich bliskich. – Tak trzymać!
  • M. Kryński
    • Postać tak skomplikowana, że warto jej poświęcić te kilkadziesiąt minut.

Co z resztą?

  • Monika, to po prostu Monika – poświęca się pracy, troszczy się o wszystkich wokoło, ale czasami zapomina o sobie. Teraz stać ją na wiele, ale miłości nie da się kupić.
  • Pani Jadzia – jak zawsze :)
  • Młody Kryński – Wielka Miłość kontra Głupia Miłość zmieszane z Melancholią i Meandrami dorosłego życia.
  • Zeit – daje radę :)

Sytuacyjny The Best Of Druga Szansa.

  • testament Bronka,
  • telewizyjne brudy i komornik,
  • sprawa Briana.

A jakie są Wasze ulubione wątki?

 

6 Comments Add yours

  1. Alina pisze:

    Ja też trochę straciłam serce do tego serialu, ale osobiście interesuje mnie pod kątem kulis świata show-biznesu.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Hmmm… generalnie polskie seriale omijam szerokim łukiem. Ostatnie jakie oglądałam, w miarę regularnie to był „Przepis na życie” i raz na jakiś czas „Prawo Agaty”. Może skuszę się na tę całą „Drugą Szansę”, bo w sumie dlaczego by nie, jak tak:)

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Jeśli lubiłaś chociaż od czasu do czasu obejrzeć tamte seriale to ten też Ci się spodoba :)

      Lubię to

  3. Anna Zięba pisze:

    Serialu nie oglądałam ale chyba się skuszę :)

    Polubione przez 1 osoba

  4. Monika Drąg pisze:

    Ten serial oglądałam kilka miesięcy temu i utknęłam w połowie pierwszego sezonu. Oglądam na tvn player i nie mam kiedy nadrobić. Podobał mi się, uznałam, że to W KOŃCU coś nowego :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Ja też miałam przesunięcia czasowe. Pierwszy sezon oglądałam regularnie w TV lub w aplikacji player.pl. Dla odmiany drugi nadrabiałam m.in. podczas pisania tekstu :)

      Lubię to

Skomentuj

