Inna Inna


Znalezione obrazy dla zapytania inna

Mamy już listopad, a pod koniec roku zazwyczaj dzielę się z wami swoimi spostrzeżeniami odnośnie twórczości Inny. Obserwuję jej karierę już siódmy rok, a dziś przedstawiam wam czwarty wpis, jaki pojawia się na tym blogu związany z jej twórczością. Od mojej pierwszej notki o niej trochę się zmieniło, z resztą zobaczcie i oceńcie sami.

Co było? Co będzie? Co jest?

2016 rok u Inny upływa jak zwykle pracowicie:

  • kolejny, piąty album prawdopodobnie usłyszymy w następnym roku,
  • nie ma typowych mainstreamowych teledysków, raczej Online Video (Tak jak to, które ujrzeliśmy w marcu do singla Bad Boys, o którym pisałam w ubiegłym roku)
  • na Spotify pojawiły się remixy Heaven i Rendez Vous,
  • Heaven powstawało na Mauritius,
  • nie zabrakło także nagrań prosto z radia, do których mam słabość:)
  • razem z Alexandrą Stan, Antonią i Lori brała udział w projekcie Global Records, G Girls.
  • wrzesień obfitował w Innę, jaką znamy od 2009 roku, (Say It With Your Body)
  • prawdziwym balsamem dla mojej duszy okazał się jednak rumuńskojęzyczny singiel wydany z okazji okrągłych urodzin wokalistki <3

Jeśli chcielibyście posłuchać godzinnej playlisty zawierającej moim zdaniem najciekawsze single z dorobku artystki to zapraszam na Spotify, lub po prostu poklikajcie w linki, które dla Was zostawiłam.

Pozdrawiam i do następnego,

M.

10 Comments Add yours

  1. jakniebiegac pisze:

    muzyczny kosmos, ale może jestem za stara na takie klimaty :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Stąd też polecam nagrania akustyczne z radia oraz utwory po rumuńsku. :)

      Polubienie

  2. Nadine pisze:

    Nie znałam tej artystki wcześniej

    Polubienie

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Warto ją chociaż kojarzyć :)

      Polubienie

  3. Roman Sidło pisze:

    This Girl gave me a cancer tą piosenką o „coca-coli”. Nahhh… zdecydowanie nie moje klimaty :)

    Polubienie

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Mnie też ta piosenka bardzo długo przyprawiała o mdłości, dlatego na moim blogu jej raczej nie znajdziesz. Ja staram się wyszukiwać w jej twórczości tego, czego zazwyczaj nie można usłyszeć w radio-odbiornikach, np. wersje akustyczne.

      Polubienie

  4. Nie znałam tej artystki wcześniej. Nie są to moje brzmienia, ale te, które tu wrzuciłaś bardzo wpadły mi w ucho. Zaraz będzie odsłuchiwanie na YT :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Inna to taka moja pozostałość po muzyce jakiej słuchałam w przeszłości. Długo pracowała na swój sukces. Teraz staram się wybierać to, co jest najlepsze w tym co robi, a niewiele wokalistek ma taką ciągłość w karierze:)

      Ps. Jaki utwór spodobał Ci się najbardziej?

      Polubienie

      1. Fajnie, że Ci to zostało – też mam kilku takich artystów (chociaż zdecydowaną większość „porzuciłam”) ;)
        Mocno wpadła mi w ucho piosenka „Bad boys”. Właśnie słucham ;)

        Polubione przez 1 osoba

      2. kulturalnyswiatm pisze:

        A co Tobie zostało? :)

        Polubienie

Skomentuj

