Metanarracja, czy to już koniec projektu?


 

O moim autorskim projekcie oraz jego wariacjach pisałam m.in. tu. Prowadzę go już w sumie trzeci rok. Wciąż udoskonalany, łączący fotografię, nowe media i wszelkie możliwe inspiracje.
Najpierw były kwiaty, potem miasto, a w międzyczasie rozpoczęty został cykl z wernisażami (aktualnie w stanie hibernacji).
Wrzesińska Metanarracja.  – To były pierwsze kroki w poznawaniu miast. Kolejny eksperyment. Pierwsze próby podjęte we wrześniu 2014 pochodziły z Picasy, były agresywne w swoich kolorach, wypełnione nowym wewnętrznym buntem oraz adrenaliną tworzenia.
Czas mijał, ja zmieniłam główne narzędzie tworzenia. Zaczęłam korzystać z Polarra, którego nadal eksploatuję, w międzyczasie rozglądając się za czymś nowym, co wymagałoby ponownego odkrycia.

Czy to już koniec projektu?

Nie, absolutnie nie. Kwiatowe Metanarracje będą kontynuowane jak tylko pierwsze kwiaty pojawią się przed domem. Chwilowo obiektyw mojego nowego „aparatu” dokumentuje rozwój roślin znajdujących się w moim pokoju, plus oczywiście moją nową kiełkową fascynację, którą się czasami z Wami dzielę:)
 
Co z miastem?
Miasto zostaje Będzie jednak inne. Już teraz przeglądając próbkę projektu opublikowaną  na stronie Miejskie Opowieści możecie zauważyć pewną zmianę.
Nowy cykl nie będzie ograniczał się tylko do mojego rodzinnego miasta. W 2015 roku trochę więcej podróżowałam, tak więc powstała pewna grupa zdjęć, która nie była jeszcze nigdy publikowana.
Na pierwszy rzut poszedł Poznań. Później Waszą uwagę skieruję, albo na północ, albo też na południe kraju/Wielkopolski – jeszcze nie wiem. Jednego jestem jednak pewna jest pewien materiał na start. O innych miastach będziecie informowani na bieżąco, gdyż zamierzam odkryć kilka nowych, dotąd znanych mi tylko z książek miejsc.
24.02.2016 i nowy cykl z miastami widzianymi trochę na opak uważam za otwarty.
WP_20160224_14_37_15_miejska

W pisaniu tego wpisu wspierało mnie Spotify:)

 

 

 

5 myśli na temat “Metanarracja, czy to już koniec projektu?

Skomentuj

