Najlepsze z najlepszych 2015 itp.


SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Kolejny rok za nami. Czas wypełniony różnorodnymi zmianami i próbami, które opisuję wam od czasu do czasu.

W 2015 roku zostawię wiele porozpoczynanych projektów kulturalnych. Do części z nich z pewnością powrócę w nadchodzącym roku, inne pozostaną zamrożone. Zobaczymy jak będzie, a o ważniejszych/ciekawszych rzeczach dowiecie się jako pierwsi. Jedno jest pewne nie planuję wielkiej rewolucji. Będę raczej starała skupić się na udoskonalaniu tego, co znam.

A blog?

W kwestii blogowania zamierzam wreszcie spiąć cztery litery i uporządkować pewne kwestie związane z jego funkcjonowaniem. Mam świadomość, że mówię/piszę/sygnalizuję tę zmianę od dawna, teraz jednak odczuwam coraz silniejszą potrzebę jej przeprowadzenia. Trzy lata pisania oraz pracy nad warsztatem zobowiązuje.

Tematycznie historia będzie raczej zataczać koło. Należę do tych, którzy lubią powracać, udoskonalać poszerzać posiadaną już wiedzę, włącznie z aktualizacją pewnych poruszanych wcześniej tematów. Chcę wrócić do podstaw jednocześnie pisząc o tym, co widzę.

Muzyka i telewizja wciąż będą dominować. Metanarracje będą kontynuowane. Lifestyle, refleksje itp. – życie pokaże, choć już dziś wiem, że będę przekierowywała je na nowe tory. Co z wywiadami? – nie znam odpowiedzi na to pytanie, lecz mam świadomość, że jest tu kilka już dawno otwartych projektów, które powinny być pozamykane od miesięcy, ciągną się i ciągną, a tak naprawdę potrzebują tylko kilku drobnych korekt i mam gotowy wpis bez większego wysiłku. A studia kulturowe? – pewne teksty przypominają o sobie od czasu do czasu, natomiast chętnie popracuję nad tym, aby poczytać coś ambitniejszego.

cropped-wp_20150315_018-3b.jpgDo czego warto zajrzeć?

Chcielibyście więcej? – Zostańcie ze mną.

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.


W 2016 roku życzę wszystkim tu zaglądającym i tym, co poznają to miejsce:

Wszystkiego Najlepszego!

Niech spełniają się Wasze marzenia. Niech rozwiąże się jak największa liczba codziennych supłów.

Zdobywajcie góry i pagórki. Odkrywajcie nieznane przestrzenie. Oswajajcie siebie oraz rzeczywistość, aby każdy kolejny dzień był krokiem w przód oraz przybliżał Was do upragnionego sukcesu.

Dążmy do życiowego balansu.

Wasza,

M.

 

 

 

 

5 myśli na temat “Najlepsze z najlepszych 2015 itp.

  1. Bardzo cieszę się, że trafiłam na tego bloga :) Też pisze o kulturze i jestem adminką grupy Kultura +. Bardzo fajnie jest w końcu odnaleźć bratnią duszę :) W Nowym Roku życzę wytrwałości i realizacji kreatywnych marzeń :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. Jest mi niezmiernie miło,że się tu dobrze czujesz. Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz.

      P.s. Gratuluję Admina, sama nim byłam na początku istnienia tej grupy, lecz jak widać się wypaliłam i potrzebna była świeża krew.

      Pozdrawiam,
      M.

      Polubienie

  2. Mam bardzo podobnie, chętnie wracam do zdobytej wiedzy, czasem po to, aby ją pogłębić, a kiedy indziej, aby zerknąć na nią z innej perspektywy. Mam poczucie, że się rozwijam, a jednocześnie czerpię z tego mnóstwo satysfakcji i radości. :)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

