Inna 2015


https://i0.wp.com/images5.fanpop.com/image/photos/26900000/Inna-inna-26938850-500-768.jpgOstatnio zdałam sobie sprawę, że słucham Inny już 6 rok. Niewielu artystom sceny (oryginalnie) rumuńskiej udało się tego dokonać. Ona jest jednym z wyjątków udowadniającym, że się da złamać serce na dłużej.

Natomiast na blogu jest to już trzeci wpis. Pierwszy, który powstał na samym początku bloga był tylko wprowadzeniem. Drugi, ubiegłoroczny aktualizacją połączoną z pewna refleksją. A jak jest tym razem?

Z pewnością, część utworów jest bardziej przemyślana. Krótką zapowiedzią nadchodzącego albumu był powyższy singiel, który ukazał się we wrześniu 2014.

Druga tura utworów ukazała się w minione wakacje. Lipcowa partia była przepakowana prostotą popu zmiksowana z krótkim wstawkami i tytułami nawiązującymi do lat dziewięćdziesiątych, co doskonale pokazuje Randez Vous,  w którym można usłyszeć przyspieszone Coco Jambo.

To jednak nie wszystko!

Na co warto zwrócić uwagę?

  • Bad Boys – prostota z nutą orientu i francuskojęzycznej wersyfikacji,
  • Salina Skies – wspomnienie romantycznej, sycylijskiej miłości wypełnionej gitarowym brzmieniem i subtelnym głosem Inny,
  • Bamboreeabrazylijskie i inspirujące do treningu J’Adore,
  • Yalla – pozytywna strona orientu wymieszana z typową Inną,
  • We Wanna – rumuńska „domówka” z  Daddy Yankee,
  • Mai Stai – opowieść o miłości w czasie wojny.

Nagroda dla wytrwałych, czyli rozbudowana playlista pełna Inny:)

4 myśli na temat “Inna 2015

    1. Czasami dobrze mieć jakąś popularną, trochę mainstreamową alternatywę w kieszeni:) – przydaje się szczególnie, kiedy chce się poczuć lato.

      Polubienie

  1. Hah, nie moje klimaty, ale słuchanie dało mi odrobinę lata i słońca, co mnie cieszy, zwłaszcza, że wrócił śnieg. Mój komentarz może mało muzyczny, ale bardzo, bardzo spodobał mi się strój Inny z „Bad boys” no i sam pseudonim jest cudowny. :D

    Polubione przez 1 osoba

    1. Ja mam do Inny sezonową słabość, a przy okazji obserwuję jej rozwój. Z resztą po muzycznych piątkach i dychach mozesz zauwazyc, że u mnie panuje duży przekrój muzyczny;)

      Polubienie

Skomentuj

