Na Dobre i Na Złe (Update 2015)


https://i1.wp.com/ocdn.eu/images/pulscms/YWI7MDQsMCwxNCwzZTgsMjMyOzA2LDMyMCwxYzI_/85a307f12dd1d053c0c00787b7290c6a.jpg

Oglądam ten serial już szesnaście lat. Raz częściej, raz rzadziej, ale zawsze wracałam. Dlaczego? Bo, kiedy się pominie ileś średnio beznadziejnie rozpisanych i przedstawionych wątków to zawsze trafi się na coś ciekawego.

Na rozgrzewkę.

Czy zwróciliście uwagę na bohaterów znajdujących się na powyższym zdjęciu? Ilu z nich jeszcze gra w tym serialu? Jeżeli doliczyliście się czwórki, macie rację. Co się stało z resztą?

Generalnie wszyscy powyjeżdżali na staże lub po prostu potrzebowali świeżego startu. Ich wątki zostały już splątane na wystarczającej ilości płaszczyzn. Ta coraz mocniejsza huśtawka emocjonalna u Gawryłów była początkiem końca. Skupiając się na „kreatywności” scenarzystów. – miłość, ciąże, dzieci, zdradę i romantyczne zakończenie. –  Jestem szczęśliwa, że nie muszę tego oglądać, choć i teraz nie brakuje kombinacji alpejskich tego rodzaju.

https://i1.wp.com/i.wp.pl/a/f/film/088/77/07/0210777.jpg

Co mnie wkurza, co ciekawi?

  • Trójkącik miłosny – Adam <> Wiki <> Tomasz – Opera mydlana ciągnąca się w nieskończoność, a której końca nie widać.
  • Adam sam w sobie to super postać, która odpowiednio poprowadzona może jeszcze wiele dobrego zdziałać w serialu.
  • Sposób przeprowadzenia wątku miłosnego Oli i Przemka. – Męczyli, męczyli, aż wymęczyli, pokazując przy tym, że kobiety mają też prawo robić karierę a nie tylko siedzieć w domu. No dobra, ale nie dało się tego lepiej rozegrać? – do dziś mam na nich alergię.
  • A propo uczuleń, to Agatka się nam znów rozkręca, ale sielanka nie potrwa długo.
  • Falkowicz wrócił do łask. Przyznam, że mam ochotę na więcej. Ojcowie…
  • Konica. Generalnie nie wiem, kiedy i jak odzyskał dzieci, ale wciąż darzę go sympatią.  Nowa miłość i inne historie. Ja jednak czekam na moment, kiedy poznam, te słynne już, dzieci widmo.
  • Zuza wkurza jednocześnie intrygując, co sprawia, że jestem w stanie jej wiele wybaczyć. – romantyczka po przejściach.
  • Aha i jest nowa pani doktor, której aktualnie kibicuję:)

Cokolwiek by się jednak nie działo w tym serialu jest w nim coś, dzięki czemu w moich oczach jest to jedyna polska produkcja obyczajowa, jaką oglądam.

Przyjaciółki do mnie nie przemawiają. Skazane z racji stacji producenckiej oraz częściowo obsady nie dostały ode mnie żadnej szansy. Alex, czy inne „sandomierze” to już dla mnie za dużo. Czyżby muzyka miała w tym swój udział?

Cdn.

Pozdrawiam,

M.

P.s. Polecam też ubiegłoroczny wpis, który znajdziecie tu.

3 Comments Add yours

  1. Małgorzata B pisze:

    Nigdy nie oglądałam tego serialu, nawet jak cieszył się ogromną popularnością. Swoją drogą – to jeszcze puszczają?

    Polubienie

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Tak, jest teraz emitowany w środy wieczorem na TVP2.

      Polubienie

  2. Nie wiedziałam, że ten serial jeszcze leci :-)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

