Kolejna rocznica.


Aniversary

Zmian i lekkich zawirowań życiowych ciąg dalszy. Nie oznacza to jednak, że będę się nad sobą użalać. 

Nie chcę, już mam tego dość. Jestem przesycona pustymi słowami. Muszę przełamać strach. Zacząć działać.

Nie będzie łatwo, ale jest lepiej niż wcześniej. Przetrwałam już miesiąc, poznałam okolicę. Zamierzam powalczyć o więcej.

Powalczyć, nie tylko o nowe doświadczenia czy wiedzę. Przede wszystkim o lepszą siebie. Przekroczyłam wiele granic. Dostałam kilka lekcji pokory, a walizka przygotowana do dalszej podróży wciąż czeka za rogiem by ją zdobyć.

 

Minęły już dwa lata. Czas pełen rozwoju, wachań, niedosytu.

Miesiące, dzięki którym jestem bogatsza.

Dziękuję, że nadal ze mną jesteście.

Wiem, mało piszę.

Mam świadomość, że chcielibyście więcej, konkretniej.

Ja chyba już taka jestem – gaduła.

Nadszedł czas na czyny, na pracę nad sobą.

Najwyższa pora na nowe wpisy, nową energię.

 

 

A to mój prezent dla czytelników:)

Wasza M.

Skomentuj

