6 blogerów, którzy przetrwali burze, i do których wracam.


https://download.unsplash.com/photo-1424136164161-9c851c61012f

Ostatnio zauważyłam, że lubię podsumowywać, zestawiać, analizować, odwoływać się do czegoś, co już istnieje. I, tak. Zrobiłam to ponownie.

Tym razem zajrzałam do kilku ubiegłorocznych wpisów, gdzie polecałam ciekawych blogerów. Sprawdziłam kto bloguje, a kto nie? Ostatecznie postanowiłam opublikować na blogu listę blogerów, którym pozostałam wierna.

# Pijarukoksu   Kiedy w ubiegłym roku umieszczałam go w swoim zestawieniu potraktowałam go trochę po macoszemu, ale w tym roku naprawiam swój błąd. To wizerunkowo spoko gość. Ma wiedzę i pokazuje jej zastosowanie w sposób praktyczny. Potrafi połączyć kultowy film z jakąś analizą. Dzieli się treściami w ciekawy sposób, tym samym zachęcając do poszukiwań. 100% geek.

# Andrzej Tucholski Trudno powiedzieć o nim złe słowo:); człowiek realizujący swoje marzenia i osiągający swoje cele. Przyznam się, że nie zawsze przemawia do mnie swoimi wpisami oraz, że nie zawsze otwieram jego #newsletter. Otwarty, z energią itd. Fakt, faktem zmienił nazwę strony i zaktualizował tematykę, przez co stał się bardziej ludzki. Generalnie, pozytywnie zakręcony typ.

# Freelancerka –  Na jej temat powstał osobny wpis na blogu; Oby tak dalej!

#Kondux/Szklany Samuraj Nowość w moim zestawieniu. Na tego blogera trafiłam przypadkiem. Już w październiku, tworząc wpis o blogerach zastanawiałam się, czy go umieścić w swoim mini zestawieniu. Wtedy jego wpisy opierały się głównie o prezentowanie stylu życia. Później zauważyłam, że to prawdziwy, szalony, pozytywny pasjonat telefonów komórkowych/smartfonów. Ma cel, działa, wyciąga wnioski, zyskuje. Po prostu, „swój chłop” w dużym mieście.

#Michaelives ex Wyzwolony, czyli wciąż psychologia, życie, związki.

#Lepiej Wiem – Coś się tam dzieje. Dobrze pisze, ale czuję niedosyt.

https://download.unsplash.com/photo-1434139240289-56c519f77cb0

Te blogi też trzeba poznać:

Love2Work – odkrycie 2015 roku;)

Alabasterfox – zaskoczenie 2015 roku;)

Krótki Poradnik o Życiu – refleksja 2015:)

Dlaczego inni nie przetrwali?

  • przestali blogować
  • zmienili kierunek w pisaniu

  • zginięli w tłumie, może się kiedyś znajdą:)

  • przesadzili z komercją

  • i wiele, wiele innych …


Bonus muzyczny dla czytelników:

2 Comments Add yours

  1. headivided pisze:

    Ile ciekawych blogów! I aż wstyd się przyznać, że około połowy nie znam! Dziękuję Ci za te linki, lecę czytać i się dokształcać!

    Polubione przez 1 osoba

    1. kulturalnyswiatm pisze:

      Nie ma za co:)

      Polubienie

Skomentuj

