Obywatelskie nie takie złe.


WP_20141011_001[1]

Zapewne, jak wielu z Was zdążyło się zorientować lubię wspierać lokalne inicjatywy. Projekt obywatelski Dwóch Teatrów to kolejny projekt w jaki się angażuje.

Ja, Maya, czasami znana jako Marta w działania stowarzyszeń i grup lokalnych angażuje się od 15 roku życia. Przez długi czas było to raczej bierne uczestnictwo w plenerach malarskich, przygotowywanie prac do wystaw. Wspieranie organizatorów. Teraz po 9 latach od mojego debiutu przyznaję, że nie żałuję swojej decyzji.

Przynależność lokalnych grup i stowarzyszeń, a przede wszystkim uczestnictwo w projektach kulturalno-obywatelskich ma wiele zalet. Po pierwsze to jedna z najlepszych możliwości samorozwoju oraz pracy z innymi.

Kilka lat temu dołączyłam do Dwóch Teatrów, aby pokonać własną nieśmiałość. Zagrałam w trzech spektaklach i przy każdym nauczyłam się czegoś nowego. Nabyłam umiejętności, jakich nie mogłam nabrać w szkole. Nigdy nie myślałam, że będę grała w amatorskim teatrze, a jednak.

W między czasie podjęłam się organizacji kilku mniejszych kulturalnych na terenie powiatu wrzesińskiego. Przyznaję było trudno, ale nabytych umiejętności, lekcji, jakie wówczas dostałam nie jestem w stanie policzyć. Muszę jednak przyznać, że bardzo wiele się wówczas nauczyłam. A zdobyte doświadczenie będzie procentować w kolejnych podejmowanych przeze mnie inicjatywach.

Dzisiaj chciałabym was jednak zaprosić do uczestnictwa w projekcie, jakich mało w naszej okolicy.

Na tropach aktywności obywatelskiej to projekt, podczas jego trwania poznajemy ludzi oddanych sprawom lokalnym, wspierających miejscowych artystów. Mamy żywą lekcję historii.

Poza tym jest również druga część, oparta na przygotowywaniu dram oraz debat oksfordzkich. W tej części będziemy analizować potrzeby społeczności lokalnej, szukać możliwości rozwoju. Wszystko w przyjaznej atmosferze poszanowania dla każdego uczestnika.

Takie projekty to fajna zabawa, ale również doskonała możliwość poznawania nowych, ciekawych osobowości, nawiązywania przyjaźni na kolejne lata.

WP_20141011_003[1]

WP_20141011_002[1]

Spotykamy się we wtorki i piątki od godziny 18:30 W WOK.

Możesz też skontaktować się z organizatorem –

697 884 541

A także pisać bezpośrednio do mnie przez FanPage lub kulturalnyswiatmay@gmail.com

LOGOLEPSY3

ZAPRASZAM, BO NAPRAWDĘ WARTO:)

__________________________________________________________________________________________

Informacje znajdziecie też tu: http://wrzesnia.naszemiasto.pl/artykul/projekt-obywatelski-dwoch-teatrow-zdjecia,2428407,artgal,t,id,tm.html#f9b563af97a02463,1,3,5

Skomentuj

