4 sety nie tylko do treningu.


Dziś po raz kolejny polecam Wam muzykę przydatną szczególnie kiedy nie można pozwolić na sen. Wcześniejsze wpisy przeplatane subiektywnymi opowieściami zastępowały kawę i pobudzały umysł. Tym razem nawiązuje do sportu.

Dodam również, iż ostatni taką sesja pomogła mi wytrwać do trzeciej nad ranem a wsparcie ze strony tych remiksów przydaje się także popołudniami, kiedy potrzebny jest jednostajny trans.

Jak już zostało wspomniane w tytule polecane dziś zestawienia równie dobrze mogłyby zostać wykorzystane do treningu sportowego. Polecane sety pochodzą z portalu Workout Music Service, który można bez problemu znaleźć w serwisie Spotify.

Generalnie ja i uprawianie sportu to dwa różne światy, ale nie zawsze tak jest.

Pozytywy kontra kwestie społeczne. W moim wypadku zalety przegrały z brakiem towarzystwa. 

Kilka lat temu zaczęłam biegać w wakacje. Dla mnie najlepszy okres to tego typu wyczynów trwa od końca kwietnia do września/początku października. Ten zastrzyk endorfin jest bardzo pozytywny, oczyszcza umysł, ale również zmusza ciało do działania.

Najdłużej trenowałam przez trzy miesiące. Wieczorami ok.21, ale w innych porach też się zdarzało. W tym roku podczas pobytu na Erasmusie kilka razy zdarzyło mi się pójść na siłownię, która była kilka razy w tygodniu otwarta dla studentów. Świetna rzecz. Poza tym,  dwukrotnie udało mi się uczestniczyć w zajęciach jednej z wrzesińskich szkół tańca. To jest to, godzina dla pobudzenia ciała, ruszenia czterech liter z przed komputera.

Sport zaczyna mi się podobać, ale jak to zwykle bywa, albo mamy głupie wymówki, albo brakuje zewnętrznej motywacji w postaci partnera.

Jakkolwiek trzeba by pomyśleć nad rozwiązaniem tego problemu.


Szczerze powiedziawszy to długo zastanawiałam się, co znajdzie się w tym poście, gdyż w grę wchodziła także muzyka z Europy Wschodniej, ale także amerykańskie produkcje rockowe z lat 70-tych. – zachęcam do wypowiadania się w tek kwestii.

P.s. Może chcielibyście wspólną playlistę na Spotify w przyszłości?

Skomentuj

