6 piosenek Nicole Scherzinger wartych zapamiętania


https://i2.wp.com/images2.fanpop.com/image/photos/13600000/Nicole-nicole-scherzinger-13686293-1024-768.jpg

Próbując zebrać dziś w nocy trochę energii zadecydowałam,że w kilku teledyskach zaprezentuje to co podobało mi się z solowego repertuaru Nicole Scherzinger. Ostatni taki post poczyniłam pod koniec czerwca i dotyczył on najlepszych kolaboracji Seana Paula.

Nie umieszczę tu jednak wersji akustycznych, gdyż poświęcę im oddzielny post. Zapraszam do słuchania i oglądania, gdyż ten ranking wynika nie tylko z tego,że podobają mi się konkretne piosenki, ale równineż z powodu dobrze zrealizowanych teledysków, które tylko potwierdzają nieprzeciętność Nicole.

Z góry uprzedzam również, iż celowo w zestawieniu nie znalazł się singiel Your Love. Uznałam, iż w przeszłości powstwały lepsze rzeczy. A poza tym nie chcę jej skreślać artystki ze względu na jeden singiel.

Popularne wokalistki należy mierzyć miarą całej istniejącej już dysko-, singlografii. Nie ma jednego przepisu na utwór. Jest tylko twórczość przekombinowana lub niedokończona. Generalnie popowo dobra przemieszana z tym, co jest w danym momencie na topie.

P.s. Do stworzenia zestawienia zainspirował mnie kolejny utwór promujący najnowszą płytę Nicole, który przekonał mnie do siebie po kilku odsłuchaniach.

 

Skomentuj

