Sierpniowa refleksja blogera


SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Nadszedł sierpień, jeden z najtrudniejszych dla mnie miesięcy w tym roku. Jednak jest to także czas, kiedy publikuję kolejną refleksję dotyczącą mojego funkcjonowania w blogosferze, nowych mediach, ale nie tylko.

Na początek chciałabym się odnieść do pewnego projektu, który zapowiedziany został w czerwcu, we wpisie Czerwcowa refleksja blogera odnośnie publikowania postów opisujących Internet, Web 2.0, nowe media, oraz pośrednią tematykę. – został on odroczony do września, ale to nie wyklucza faktu, iż cały czas się doszkalam. Aktualnie próbuję przebrnąć przez Remediation Davida J. Boltera, a za moment muszę zacząć czytać Convergence Culture Henry’ego Jenkinsa, bo za późno obudziłam się, żeby zdobyć tę książkę w polskim tłumaczeniu, a jest ona jak ‚święty Gral’, szczególnie w momencie, kiedy nie funkcjonuje biblioteka, która ma ją na stanie, a nie znalazłam,żadnej księgarni internetowej, aby z desperacji nabyć ją na własność – produkt niedostępny.

Poza tym, muszę pochwalić się, iż stopniowo wzrasta interakcja z czytelnikami. + Panowie, dziękuję Wam za wsparcie oraz publiczne wspominanie o mnie w Waszych tekstach, na Twitterze, Facebooku. Obiecuję, iż postaram się odpowiedzieć na Wasze wyzwania w postaci kolejnych postów na blogu.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

W lipcu powstał również wpis, gdzie wymieniam 10 tekstów z historii bloga, które powinniście poznać, myślę, że warto i nie pożałujecie czasu spędzonego na ich lekturze.

Chciałabym także wspomnieć o innym projekcie realizowanym w międzyczasie, a który już znacie Metanarracje, o których trochę głośno chwilami na blogu i Fanpagu. Moje dotychczasowe prace możecie zobaczyć w galerii wspominanej tu: Wizualne zaproszenie do mojej galerii.

Ostatnio nawet eksperymentalnie wywołałam kilka zdjęć z projektu i uważam, że efekt jest niesamowity i chciałabym więcej takich prac, jednocześnie nie ograniczając się tylko do przedstawień florystycznych w niecodziennym wydaniu. Może następnym razem będzie to miasto? Może kawiarnia? – pomysły w każdym bądź razie są.

O wystawie nawet nie marzę, bo to jest aktualnie poza moim zasięgiem, a szkoda, bo było to jedno z moich postanowień noworocznych, tym bardziej, iż ostatni raz wystawiałam swoje prace w liceum, a nie ukrywam, iż chciałabym wyjść poza Internet.

Jedna myśl na temat “Sierpniowa refleksja blogera

Skomentuj

