Wizualne zaproszenie do mojej galerii.


SAMSUNG DIGITAL CAMERANowe media dają wiele możliwości, a dla takiego amatora jak ja są doskonałym narzędziem, aby pokazać,siebie. Przez długi czas wiele zdjęć było publikowanych na Facebooku, lecz z czasem zaczęłam szukać innych możliwości publikacji własnych prac.


W marcu tego roku spróbowałam Pinteresta. Spodobał mi się bardzo, choć zauważyłam,że trzeba się sporo naszukać, aby trafić tam na Polaków. Puk, puk – wiem,że tam jesteście i może teraz będzie Wam łatwiej mnie znaleźć:)

W sumie to wpis ten powstał jako wizualne zaproszenie do mojego świata, moich marzeń i odskoczni. W pierwszej części prezentuje Wam oryginalne zdjęcia kwiatów z naszego przydomowego ogródka.

sa405705a.jpg

W drugiej części kontynuacja tego, co już częściowo znacie, czyli moje fotograficzne meta-narracje, które mam nadzieje rozrosną się i będą przedstawiały nie tylko kwiaty.

Aspekt metanarracji wyjaśniłam już trochę w poście Metanarracja i zaręczam, że będę go kontynuowała na różne możliwe sposoby, gdyż nie należę do osób, które traktują sztukę w sposób akademicki. Nie oznacza to jednak, iż nie szanuję pracy, jaką wykonują rzemieślnicy, przestrzegający zasad perspektywy oraz kompozycji.

Prezentowane prace pokazują możliwości, jakie dają nowe media, jednakże jest jeszcze aspekt zagrożeń opisany m.in. w tekście – > Nowe media a wizualność

Na koniec chciałabym zaprezentować autorskie express yourself. Jakość tej galerii nie jest idealna, czasami podkolorowana digitalnie, ale nie zawsze udaje mi się zrobić dobre zdjęcia własnych prac, więc niejednokrotnie zmusza mnie to do poprawek. Ale, tu, musicie mi wierzyć na słowo w realistycznej recepcji panuje nieokreślona magia.

One Comment Add yours

  1. Magda pisze:

    Witaj. Bardzo podobają mi się Twoje prace, zwłaszcza to, że nie trzymasz się sztywno kanonów. Dzięki temu masz szansę by wyróżnić się spośród tłumu. I mówię to, jako fotograf zarówno z zawodu jak i pasji:) Moje prace możesz zobaczyć na http://www.zatokakultury.blogspot.com :)

    Polubienie

Skomentuj

