3 znaleziska muzyczne, które nie mogą zaczekać do wschodu słońca


https://pbs.twimg.com/profile_images/446961477854175233/iGG5-Q3N.jpeg

Tak naprawdę to tylko wycinek z tego, co przebija się przez moje słuchawki, od rana KiddRoss, który zaczął obserwować mój profil na Twitterze, w rzeczywistości jeden z wielu działających dj./producentów pochodzący z Wielkiej Brytanii, z resztą podobnie jak projekt Freemasons(music), których remiksy polecił mi dziś znajomy. Z całej gamy utworów wybrałam trzy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Wszystkie te dźwięki oryginalnie pochodzą z różnych epok, mają różną historię, jednak spotkały się razem w nieskończonej krainie muzyki elektronicznej – niemalże stałego elementu moich codziennych rytuałów, w szczególności wtedy, kiedy mój mózg potrzebuje porządnego kopa do działania.


Konto projektu na Twitterze: https://twitter.com/freemasonsmusic

One Comment Add yours

Skomentuj

