Stuart Condé


Quadraphonic All Stars’s avatarW sumie to nie planowałam tego postu. Założyciel tego projektu skomplementował moją stronę na about.me, a ja w zamian zaczęłam sprawdzać kim on jest. Efekt szybkich poszukiwań zobaczcie sami. Według mnie jest to doskonała alternatywa dla dominującego dance-disco-popu. Sprawdźcie sami. Warto.

„The Quadraphonic All Stars project is all about raw analogue electronic music with a film score aesthetic.”

Enjoy:)

 

Więcej o projekcie i jego założycielu:

http://about.me/Stuartmconde

 

Zdjęcie pochodzi z Soundclouda The Quadraphonic All Stars.

Skomentuj

