Czerwcowa refleksja blogera


SAMSUNG DIGITAL CAMERAOczy mnie pieką od ślęczenia przy komputerze. Dzisiaj, a właściwie już wczoraj poczytałam sobie trochę tekstów anglojęzycznych, a jeszcze więcej przede mną. (…)

Przemyślałam sobie kilka spraw, m.in. funkcjonowanie bloga, i myślę,iż nadszedł czas, aby pomyśleć o badaniach naukowych dot.Internetu, jego użytkowników szczególnie pod kątem nowych mediów. Nie obiecuje cudów,ale zaczyna do mnie docierać, iż warto wkroczyć na własną ścieżkę. Od tego w końcu są prace magisterskie nieuchronnie przypominające o końcu studiów i wymagające od nas samodzielnego myślenia. A materiałów do badań kulturoznawczych, inaczej nazywanych Culture Studies powinno wystarczyć dla wszystkich zainteresowanych.

Na koniec przyznam szczerze, że blogowanie jest forma wyzwania dla przeciętnego uczestnika kultury. Mam świadomość braku doskonałości tekstów w kwestiach stylistycznych i składniowych. Niejednokrotnie pisze je i publikuje na flow. Ale wierzcie mi lub nie, jak już to robię to z oddaniem i szczerością, bo najtrudniej pisać, kiedy jest się wewnętrznie zablokowanym, a jednocześnie zobligowanym do pisania tekstów, które nie powinny mieć tylko i wyłącznie funkcji zaspokajania ego blogera.

Marzę o interakcji z czytelnikiem. Bez niej to moje pisanie nie ma najmniejszego sensu. Zmuszać znajomych networkingiem do klikania w link, albo udostępniania na pokrewne strony gdzie jedyne co to ktoś, jakimś cudem kliknie lubię to. No do diabła, chce być tu dla Was, nie dla siebie, bo siebie mam dość, a to Wy nadajecie sens moim zróżnicowanym działaniom.

Wystarczy, iż nie mam wsparcia ze strony najbliższych, dlatego tak istotne dla mnie jest posiadanie Was, bo w realnym życiu nic mi nie wychodzi tak jak powinno.

p.s. Mój ostatni post został opublikowany niewiele ponad tydzień temu. Tak wiec najpierw chciałabym wynagrodzić Wam zaległości.

2 Comments Add yours

  1. Piotrekkk pisze:

    Maju, nie duma tyle na tym ile osób tu zagląda. I nie zerkaj w statystyki – to przyjdzie samo w najmniej spodziewanym momencie. Trzymaj się :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. marteczka187 pisze:

      Prawda, odsłony to nie to, co aktywni czytelnicy i wspierający fani:)

      Polubienie

Skomentuj

