ROOM94


Room94b

Kiedy dzisiaj kolega napisał mi o zespole ROOM94, zaczęłam sprawdzać, z ciekawości, szczególnie, że mam małe pojęcie o nowo tworzonych zespołach. Utknęłam, gdzieś w poprzedniej epoce, wiem:) Ale szczerze polecam tę grupę. Na ich koncie na YouTube znajduje się aktualnie 167 filmików, z czego pierwszy został opublikowany 6 lat temu.

W skład grupy wchodzi 4 młodych chłopaków: Kieran, Dean, Sean Lemon oraz Kit Tanton. Młodsza wersja One Direction. (Według mnie są troszkę lepsi; to chyba te gitary<3)Po odsłuchaniu kilku piosenek zaczęłam się zastanawiać nad możliwymi inspiracjami. Znalazłam 3 zespoły:

Green Day American Idiot

Cobra Starship Guilty Pleasure

Simple Plan Welcome To My Life

Ale w rzeczywistości jest tego troszkę więcej,iż chłopaki słuchają różnych wykonawców.

P.S. Czuję się jak w 2009 roku.

_______________

Zdjęcia: http://www.room94.co.uk/

https://www.facebook.com/ROOM94?fref=ts

Skomentuj

