Podążając za swoim snem


DSC02648

Wtrącając empiryczno-kulturową tematykę na blogu zdecydowałam się na zadanie pytania sobie i każdemu z osobna. Jaki jest mój Amerykański Sen?

Amerykańska wersja:

Moja:

-zostanie absolwentem wyższej uczelni z przyzwoitym wynikiem. ( Edukacja na pierwszym miejscu, choć aktualnie jest to jedna z ostatnich rzeczy, którymi naprawdę chciałabym się zajmować, ale tak zostaliśmy zaprogramowani na skutek zachodzących zmian społecznych)

-przyzwoita praca, taka, którą dala by mi stabilizacje na najbliższych kilka lat (Dobrze by było, jakby łączyła się chociaż w 20% z moimi zainteresowaniami, a jeszcze lepiej z wykształceniem. P.s. Blogowania nie porzucę, bo to mój żywioł)

-przyjaciele (Abym miała z kim podróżować po Europie i świecie, poznawać nowych ludzi, a przede wszystkim poszukiwać naturalnego piękna w realnym świecie).

-własna rodzina (czasami myślę sobie, iż ta refleksja powinna się znaleźć na pierwszym miejscu, ale realia są zupełnie inne. Mimo to chciałabym wziąć ślub w ciągu najbliższych 4 lat, normalny, bez hałasu i tłumów + dziecko z odpowiedzialnym mężczyzną, który będzie mi pomagał w schodzeniu na ziemie, lub uczył mnie spoglądania na życie ze zdecydowanie innej perspektywy niż moja)

…Wiem, życie potrafi być zmienne jak pogoda… Jaki jest Twój sen? (odpowiedz sobie sam).

 

Skomentuj

