Nie liczę…


ObrazekJuż nawet nie liczę ile postów opublikowałam dzisiaj na ścianie mojego Facebooka, bo raczej nie warto. Trzeba się tylko zastanowić nad sposobem polepszenia perspektywy spoglądania w kierunku najbliższej przyszłości, ale dlaczego?

Czasami odnoszę wrażenie, że robię wiele rzeczy impulsywnie, i to jest niestety prawda. Jednakże w ostatnim czasie przechodzę samą siebie, problem w tym, iż nieskutecznie. Mam setki pomysłów na minutę, i nieustannie próbuję nadrobić zaległości. Jednego dnia siedzę 7-m godzin w bibliotece, potem robię 2-3h przerwy i siedzę do 4-ej nad ranem. Innym razem, tak jak wczoraj czuję się przeładowana, ponieważ idąc na 10.15 na zajęcia, które trwają niemalże do 16.00, a następnie siedząc w bibliotece do 20.00 wracając do domu myśli się tylko o pójściu do łóżka ze świadomością, iż jest multum pozaczynanych prac zaliczeniowych do szkoły. Studia, szkoła, życie, ktoś powie, to prawda. Z jednej strony poszerzam swoje horyzonty, a z drugiej myśląc o powrocie do Polski i skończeniu studiów, a potem zawodowo-życiowym marazmie wszystkiego się odechciewa, ale trzeba, bo taka jest kolej rzeczy.

Z drugiej strony kształtuje się mój blog, który w tym miesiącu zaliczył po ponad 300 odsłon, m.in. dzięki temu, iż pojawił się tekst o zespole Lemon. Taki target, zaskakujące, ale prawdziwe, jak dużą siłę ma ten zespół w świadomości młodych Polaków.

Ja, jako osoba zawsze byłam gdzieś obok, zasłuchana w disco lat 80. z przeskokami pomiędzy dekadami i stylami, a najlepiej to wszystko razem jednego dnia. Tak, dokładnie. Zaczyna się Shakirą, poprzez Justina Biebera (czysta ciekawość) czy Miley Cyrus na Falaku Shabirze kończąc. Setki pomysłów na minutę, a ludzie zarzucają mi,że jestem mało kreatywna (może czasami ze stresu).

Stres, mój kolejny problem, ale…  dla relaksu: Intezaar

Skomentuj

