Shakira powróciła


https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/9b/20/60/9b2060e81f34ac20466198e8c8af1b9b.jpg

Subiektywnie, cieszę się z tego singla, ponieważ czekałam na nowy materiał od Shakiry od dość dawna. Ostatni zarejestrowany oficjalny singiel Shaki (przy jej udziale) wydano w 2012 roku. Trochę się od tamtego czasu zmieniło w jej życiu, chociaż przypominała nam o sobie m.in jako jurorka w 4. edycji amerykańskiego „The Voice”.

Tak więc 6 stycznia, czyli dokładnie tydzień temu doczekaliśmy się informacji, iż kolejny (najbliższy) singiel artystki powstał w duecie z Rihanną. Było to dla mnie zaskoczenie, chociaż w obecnych czasach nie jest sztuką wydać singiel, ale go obronić i doprowadzić do punktu, w którym stanie się on hitem.

Obawiałam się tego singla i jego realizacji, jednak nie było czego. Trzeba było jednak zaufać obu artystkom (a właściwie producentom). Uważam, iż najnowsza produkcja nie jest czymś nieziemskim, raczej utworem, w stylu, do którego zdążyliśmy już przywyknąć, a szkoda.

Czuję niedosyt, a drugiej strony uważam,że piosenka jest i tak lepsza od „Addicted to You”, po której mam niesmak. Oczekiwałam czegoś zupełnie innego. Pragnęłam powrotu orientalnej Shakiry z rockowym pazurem, a tu niespodzianka. Mamy „Get It Started”, chociaż w tym wypadku zamiast Pitbulla mamy Rihanne.

Nie ukrywam faktu, iż Shakira rozczarowuje nas ostatnimi czasy, delikatnie, ale jednak. Świat się zmienia, muzyka też, mam nadzieję, iż obie obronią się, szczególnie Shak w wykonaniach koncertowych dlatego nie mogę się doczekać kolejnej płyty Shak, a jeszcze bardziej trasy koncertowej, przy której trzeba się trochę bardziej postarać, aby nie pozbawić piosenek uroku.

Na zakończenie chciałabym przypomnieć jeden z pierwszych rozpoznawalnych duetów, czyli Shakiry i Beyonce, który otworzył nowy rozdział w twórczości obu.


Zdjęcie: http://www.mundofox.com

Skomentuj

